KD crebo

25175

Omschrijving

De Facilitair dienstverlener is servicegericht, klantvriendelijk, representatief en betrouwbaar. Hij neemt verantwoordelijkheid voor de hospitality van zichzelf, zijn medewerkers en de organisatie. Daarnaast is het belangrijk dat de Facilitair dienstverlener stressbestendig, assertief, omgevings- en oplossingsgericht is. Hij heeft een helikopterview. De Facilitair dienstverlener handelt proactief, is slag- en hulpvaardig en heeft besef van urgentie en klantverwachting. Hij kan inspelen op de behoefte en verwachtingen van de interne en externe klant in een multiculturele samenleving, waarbij passende omgangsvormen worden toepast. Daarnaast heeft de Facilitair dienstverlener een actieve en initiatiefrijke houding. Hij kan schakelen tussen de verschillende werkomgevingen en werkzaamheden, heeft inzicht in de rol van de facilitaire dienst binnen het gehele proces en kan situationeel communiceren. Hij overziet consequenties van facilitaire werkzaamheden op korte en lange termijn. Daarnaast gaat hij discreet met gevoelige informatie om. Hij heeft affiniteit met techniek, kan klachten oplossen, storingen verhelpen en onderhoudswerkzaamheden uitvoeren, dan wel deze werkzaamheden coördineren.